LOVELY PLACE II De Zoete Zonde

dzz

Vandaag deel ik een hele leuke winkel met jullie: de Zoete Zonde. Een vaak heen ging om bonbons voor anderen te kopen, totdat de Zoete Zonde verhuisde. Heel erg jammer, maar ik heb goede dingen over hun nieuwe filiaal gehoord.

Honing truffel

Bij de Zoete Zonde kan je altijd terecht voor bonbons. Er zijn veel verschillende soorten. Ze worden samen in een doosje gedaan en mooie verpakt. Een ideaal cadeau waar wij altijd mensen blij mee maakten.

Bij de Zoete Zonde zijn ook sets met een thema te koop. Zo heb ik wel eens een geboortepakket in de winkel zien staan, maar met pasen zijn er ook speciale sets.

De Zoete Zonde heeft nu een veel grotere winkel en een online shop. Hier zijn alle bonbons te bestellen. Brownie bonbons(hieronder), caramel wit, puur en melk, cookiedough en nog veel meer lekkers.

Brownie.jpg lemon-cheesecake-cupcake.jpg

De Zoete Zonde

Denneweg 9d

2514 CB

Den Haag

3 gedachtes over “LOVELY PLACE II De Zoete Zonde

  1. shoppingsarah zegt:

    Oh nee wat doe je me aan met deze foto’s!!! Ik ben ook echt dol op bonbons, jammer dat ze zo duur zijn (wel begrijpelijk) en misschien maar goed ook, anders was ik nu waarschijnlijk tonnetje rond haha. Ze zijn zoo lekker! Mooie foto’s ook! x

    Like

REACTIES

