Slingers, taart en ballonen

Het is zover: mijn eigen blog is online! Reden voor een feestje! :)

PARTYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

Nou, laten we maar niet te enthousiast worden. Vandaag geen slingers, taart en ballonen, maar wel de eerste blogpost. Veel bloggers vertellen in hun eerste blogpost iets over hunzelf en hun blog. Ik doe de rest maar na en vertel ook iets over mijzelf en mijn blog.

Het persoon achter deze blog is de enige echte Jasmijn. Ze houdt van drummen, dwarsfluiten, toneel spelen, zingen, bloggen (off kors), kleding, make-up, lezen, jawbreakers, stroopwafels, pindasaus, gek doen, kletsen, andere blogs lezen en zichzelf. Niet zo heel erg, gewoon een beetje. Ze was vandaag even haar telefoon kwijt, die haar vader na een tijdje weer gevonden heeft. Ze heeft een zus, die ook blogt, alleen is ze de naam van de blog van haar zus vergeten. Ze heeft schoenmaat 35-36, maar in elke schoenenwinkel meet de schoenmaatopmetermachine-achtig-iets maat 38. Dat is het mysterie van de schoenmaat. Ze wil nog meer over haarzelf vertellen, maar dat doet ze later op de pagina die about gaat heten maar nu nog over heet. En ze ergert zich eraan dat de startpagina in startpagina heet in plaats van home en dat kan ze niet veranderen :(

Genoeg over ME, nu door met wat informeetsie-un over de blawhg(Jasmijn houdt ook van woorden raar typen).

Dit is mijn blog, over mijn leven en alles wat mij bezighoudt, en dat is van alles. Wat ik meemaak, wat mij inspireert, fashion, interieur en van alles dat je nog wel gaat lezen.En ik vind tags ook heel leuk. Ik had al eerder een blog, maar ik wou over andere dingen bloggen, en daarom ben ik deze gestart.

Feedback is altijd welkom, net zoals requests voor posts :)

Afsluiting

3 gedachtes over “Slingers, taart en ballonen

REACTIES

